Hiss & Diss till vårens välkomnande !

Ja ni eftersom jag dissat ganska mkt på senaste tiden tänkte jag Hissa några saker nu faktiskt!

 

+ Vårens ankomst +
 Jag säger bara att våren är så efter längtat som fan och nu är den äntligen här, vad tkr ni om det ? Själv tkr jag det är helt underbart. Skönt att kunna få med skinnjacka till skolan men vissa dagar har ju sina minus grader men vad gör det ?
I stortsett ingenting för det är varmt dagen efter, till och med så att man svettas ibland för det är varmt emot en vägg eller ngt oh man har lite för mkt kläder på sig eller svart.
Det gillas som fan. Att solen & våren är påväg och snart helt här.

+ Vår/sommarkläder +
Ja som ni säkert har märkt så är det ganska så mycket nytt som kommer in i våra butiker & det är mkt sommar och vår kläder redan nu. Det är härligt att se så nu saknas det bara blommorna i dikena sen är verkligen våren här.
Fast det störta vår/sommar tecknet är ju såklart citronfjärilen, ser man den så vet man att det är vår i sverige.



- Våran lilla grusväg -
Alltså ni ska se backen upp och backen ner för att komma hem till mig (ni som vet hur jag bor ni förstår hur jag menar) men alltså seriöst jag säger som toni, man kan åka skridskor upp/ner ifrån den backen pågrund av att den är så hal.
Idag höll pappa och jag på att sätta oss i snödrivan precis i sista kurvan innan man ser vårat hus & man hörde hur ljusen bara spann. Så blir det när det är plus grader på dagen sen flera minus på natten. Kan det inte börja bli plusgrader på natten också, åtminstonde 1-2 ?!




Det va det jag hade och hissa&dissa för idag.
Uppdaterar mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0