Hemma hos Jonny

Tjenixen , nu är jag hemma hos Jonny tillsammans med Viktor och Sanna. Vi ska snart ge oss iväg men först ska bilderna laddas upp på fejjan som vi tog idag & dom kommer senare ut på bloggen när jag kommer hem och kan ta dom ifrån Jonny :) så ni kommer få ta del av dom också här.
-
Men nu ska jag sluta skriva på för jag måste stänga ner för vi ska åka iväg nu. Sanna ska egentligen vara hemma i bjk om 35 minuter :o men vi hinner inte antagligen.
-
Vi hörs senare när jag kommer hem , love you all ... :D
Min hjälm , Sannas hjälm & Tom's hjälm :) resterande får ni som sagt när jag kommer hem.
Kommentarer
Postat av: Sanna

gilla ;)

2011-03-07 @ 13:24:34
Postat av: lejon

åååh jag vill också åka skoter!!! Du gör mig avis sooofiie :/

2011-03-19 @ 16:13:03
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0