Helt klart rätt låt vann. Eller vad tkr ni ?!

Kom hem till mamma ungefär vid 19 tiden och då hoppade vi in i duschen jag och älsklingen ;)
Sen satte vi oss och kollade på melodifestivalen med mamma och broder.
Mamma fick smaka min blandning av vitt vin och sprite och hon tyckte det va smaklöst (?)
fast jag och Toni tyckte om det. Elr ah han drack det iaf :)

Iaf vad tyckte ni om finalen då ?
Riktigit spännande mellan Danny & Eric men helt klart vann rätt låt men det sitter
en skit grinig liten älskling hära som är sur för att Danny inte vann.
Han är för söt !



Mumms på hans leende alltså, riktig snygging vi skickar iväg till Tyskland i år iaf.. :D

Nu ska jag och Toni göra oss klara inför sängen. 
Fast först byta säng kläder i sängen ;) 

Godnatt & Puss.. 

 

Kommentarer
Postat av: elin

sv: Det är min kompis Ylva som har gjort den :) Tack så mycket :)



Kram!

2011-03-13 @ 10:39:07
URL: http://eelinforsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0