Foto & Redigering ; Pappa

























Där är dom bilderna jag orkade ta ifrån pappa. Finns massvis med flera på naturen och massa ekar som vart rätt så bra men orkade inte ta alla dom som sagt.
Kanske kommer upp en annan gång, det vet man aldrig ;)

Ni kommer få dagensblogg resultatet så fort jag städat rummet, plockat ihop det jag ska ha med mig imorgon till skolan och så ska jag ge mig på att tvätta håret utan vatten. Hur ska det gå ?
Jo jag kan faktiskt förklara det.

1. Kokar upp lite vatten som vi har i dunkar i köket.
2. Blandar ut det varma vattnet med lite kallt vatten.
3. Toni blöter mitt hår.
4. Jag schamponerar sen sköljer toni ur allting

och det är klart , enkelt va ? ;) men jobbigt ändå.

Hörs senare, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0