Fick slita mig upp ur sängen 06:30



Godmorgon , en trött Sofie som skriver inlägget till er nu.
Toni drog med 06:50 bussen som vanligt, stackarn liksom :( & jag fortsatte sova
tills klockan vart halv då tvingade jag mig upp och plattade håret , satte upp det
sminkade mig & jag är nästa klar har bara ögonen kvar med mascara sen är jag
färdig. Pappa vaknar snart också & då måste jag va klar så vi kan
åka iväg så han inte kommer sent till jobbet.
Jag kommer ju 45 minuter tidigare till skolan som ni kanske redan vet om. Jag
brukar ju skriva inlägg när jag kommer fram vilket jag kommer göra idag me!

Så vi hörs senare om någon timme. Älskar er ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är dagens bloggar satta! Det blev 4 stycken idag eftersom att var så många som ville vara med! Roligt!!



Om det inte blev du så var gärna med igen! Och kom ihåg, ju fler som är mer desto fler bnlir dagens blogG! Ge inte upp! Ha en trevlig början på veckan!

2011-03-21 @ 07:40:50
URL: http://marinamicic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0