Eric Saade - Popular (sommarlåten 2011)



Denna låt kommer bli en sommar sucsé tror jag. Den kommer troligen komma med på någon sommar 2011 skiva eller någonting. Den är verkligen grym, visst ? :) och gillar ni fart så ska ni lyssna på den hära låten också.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Just nu sitter jag och bara gör ingenting lyssna på Danny - In the club faktiskt.
Den är också förbannat bra må jag säga :)

Men iaf jag ska kolla på det senaste avsnittet av svaleskär som jag aldrig hann se klart på i lördags och så ska jag lägga mig i sängen och vila. Fast jag lovade ju er filmen sen igår också på crossarna så jag ska försöka ladda upp den nu på hemsidan så den är klar så jag lägger in den senare ikväll som jag lovade :) men nu måste jag dra håller på att somna faktiskt.

Love you all ;)

Kommentarer
Postat av: neli

sommarlåten för detta året finns på min blogg ;)

2011-03-09 @ 19:07:07
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0