Ensam med vaktis på skolan

Hej tomtar , nu är jag i skolan trotts det jag skrev igår angående mitt mående. Stolt jag är över mig själv ! Iaf så när jag kommer hit så springer jag runt och kollar i lärarkorridoren om någon är där men då kommer vaktis och säger att ingen kommit än man ba men blööh. Liksom kaffeautomaten funkar inte längre i skolan :( den började käka upp mina pengar igår sen var det massa mera som började klaga på den så dom har anmält den trasig men det jag ska komma fram till är att jag tänkte fråga om jag kan betala och få en kopp kaffe av någon lärare men så är ingen här ? Vilket sett alltså. Och tyvärr så kommer jag få sitta och vänta IGEN på att pappa ska sluta jobba idag i skolan, kanske passa på och göra lite engelska så jag inte ligger efter i det vilket jag gör nu men matten rullar på som den ska göra tack och lov.. NU måste jag börja avrunda hörde att det kom en lärare :) så dags för mig att gå.
Vi hörs senare då jag kommer tillbaka. Skriver nog på lunchen jag lovar er läsare. Men fortsätt kommentera alltid kul när man ser att man får en kommentar. Love you all !


Idag kommer föresten min ögonsten hem. Han har vart borta för länge nu :( saknar han..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0