Duktiga Findus som va vaken

Nu sitter jag här i skolan på en FREDAG ?! Jag går inte ens i skolan på fredagar :( men ändå är jag här. Usch hemskt men ändå bra, ska umgså med Sara i skolan och sen typ göra lite mattepapper medans hon är på lektionerna som hon har idag, kommer vara här till över 15:00 , Skjut mig någon snälla ?

Bild nummer 3 ; En bild på mig & någon i min familj



Jag valde bilden ifrån sommaren 2010 då min morbror gifte sig.
Jag , Michelle (min kusin) mormor i som folkdräckt (hon är ifrån hälsingland) & min lillebror.
Det är väll han som jag räknar som mest familj där såklart men hela min släkt ser jag som min familj så fick bli den bilden.

Måste dra nu för jag ska sätta mig vid akvariumet och vänta tills Findus behagar komma till skolan & det är även där jag ska sitta och göra min matte. Så placerar mig själv där ;) perfekt! 

Hör senare på rasten elr vid lunchen, pussen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0