Bra trafik till bloggen ?

Vill du som bloggare ha mkt med läsare så ska du gå med i en sida som heter bloggtrafik.
Den sidan måste man vara aktiv på för att kunna få läsare. Jag ska förklara !

Du registrear dig & fyller i allting som skas fyllas i. När du gjort det klickar du på ikonen "surfa/samla poäng" då kommer det komma upp en sida med en blogg på. Uppe i vänstra hörnet så kommer det stå "nästa" eller en ruta där man ska fylla i 3 siffror som står precis breve.
När man kollar på en blogg så får man poäng och för varje poäng så får man en läsare. Läs mera på sidan , den funkar super bra ! Använt den nästan sen jag började blogga & den är effektiv.
Kan va jobbigt ibland att vara så aktiv men samlar man tillräckligt många poäng så behöver man inte vara aktiv på 1-3 dagar typ.

Jag har nu samlat 46 poäng = 15 garanterade besökare.

Nu undrar ni säkert hur jag vet det ?
Jo det ser man på "sin egen" sida om man säger så :) men jag tkr ni kan gå med i det via mig då tjänar jag 100 exktra poäng för jag bjuder in mina vänner till det. Ni kan göra samma sak till era vänner.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=sofieschilcher <--- KLICKA PÅ LÄNKEN !

Kommer dyka upp svenska & norska bloggar på sidan.
Hoppas ni registrerar er, skulle va trevligt :)

Hör av er om mera frågor eller läs på deras startsida. Lycka till !

Kommentarer
Postat av: O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Hoppas du får en bra start på veckan ! :)

2011-03-21 @ 10:21:39
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0