Blev uppvaktad i sängen med frukost

Godmorgon bloggen, har ni alla läsare sovit gott ?
Det har i varje fall jag gjort & jag blev väkt 1 timme tidigare än vad jag skulle gå upp egentligen pågrund av att det är min födelsedag idag.
Fick frukost på sängen ( te & två kakor ) jag äter ju ingen frukost så jag fick inte så mkt mera
och dom hade inte dom dära små tårtbitarna som jag brukar få för dom va slut så jag fick det
ist men funkar lika bra det för min del :)

Nu sitter jag iaf och har tagit på mig en tröja jag fick av mamma, sjukt snygg.
Ni får bild när jag kommer hem. Ska snart sminka mig & jag har fått munsår :(
så jag har ont i läppen.
Jag får alltid det på min födelsedag (?) Jag fattar inte ...

Idag händer inget märkvärdigt heller för mamma jobbar och jag har träning senare ikväll men jag ska försöka hitta någon som vill spendera en dag på stan med en lunch som en födelsedags firande för min del eftersom ingen kommer hit idag... :(

Iaf jag måste avsluta nu för jag måste fixa mig. Tar minst en timme på mig sen måste jag ta
bussen ner till stan. Usch idag har jag tråkig bild lektion ... Jag orkar inte, fett störande jue..




Hoppas ni andra får en bra dag idag också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0