BILDERNA IFRÅN IDAG & GODNATT

Tänkte säga att jag vaknade nyss. jag somnade igen & vaknade vid 20:00 ställt klockan då men måste stängt av den i sömnen så vaknade 22:40 ist :( fan hoppas jag kan somna nu.
Jag tänkte iaf bara visa bilderna som vi tog sen lägger jag mig igen, kanske slår igång en film eller bara försöker somna om direkt igen. Toni vet jag inte vad han ska göra, datorn :p ?

De blev bilder på oss båda ist :) ville också va med











Det va inte alla bilder för alla bilder gick inte att ta ifrån Tonis facebook
men det är iaf nästan alla förutom kanske 2 ?!
Det vart ändå mest på mig varför vet jag inte men Toni gillar att ta kort på mig
hehe :) han är för fin.

Nu är det dags att sova för annars kommer jag typ dö i skolan imorgon :(
och imorgon efter skolan ska jag sola tills pappa kommer sen ska vi
plocka upp älsklingen hemma och åka iväg vart säger jag inte nu :)

Vi hörs imorgon antagligen eftersom jag uppdaterar minst en gång om dagen.
Älskar er läsare & ni kommenterar lite mera nu också mkt roligare att blogga
då :) så fort sätt så.

Kommentarer
Postat av: Z i r r e s ♥

hehe okej :)

2011-03-03 @ 10:05:59
URL: http://zirres.blogg.se/
Postat av: simone H

Så fina foton :D

2011-03-03 @ 10:41:51
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0