Anmäl er också till deras tävlingar

jag är med i veckansblogg på två bloggar lejons blogg & en tjej som heter ellen.
klicka här för att komma till lejons blogg & klicka här för att komma till andra tjejens blogg.

Jag hoppas på att jag vinner/kommer till final. skulle va kul att få andras läsare också :)
och se vad dom tkr om min blogg.

Fast nu måste jag återgå till arbetet som jag gör på min datalektion. Sitter och gör mattepapper som ska vara inne i morgon så jag har lite tid kvar att göra klart det och jag ska göra det när jag kommer hem också. Fast jag ska ta lite kort idag också med Elin på lektionen hoppas jag om hon är på annars får jag vara "modell" och hon tar kort på mig. Men nya bilder kommer komma idag & jag kommer redigera dom för det kommer antagligen inte bli så bra bilder.
Fastnar inte precis så jättebra på bild ;)

Jag upptaderar er senare.
Tänkte också fixa en fråge stund senare idag som ska handla om ett speciellt ämne eller kanske tre ämnen. Hoppas det gillas ;) more update later love puss.



Två random bilder ifrån arkivet bara som jag lägger upp så ni får ngt annat än text att kolla/läsa på.
Känner mig väldigt skrivglad idag också det är väll ganska bra. Många inlägg blir det då !

Fast en sak som ni glömmer. Det är att kommentera, jag har 100-150 läsare som är fasta just nu men typ ingen kommenterar. Fast jag vet ju att marioteten (stavning) som läser min blogg är mina kompisars föräldrar och till o med lärare på min skola. Lite kansigt men sånt är livet.
Men nu ungdommar som läser min blogg, kommentera mera & anmäl er till veckansblogg och fråga mera i mina frågestunder. Uppskattar verkligen dom få som kommenterar.

Det va det jag hade och säga just nu.

Kommentarer
Postat av: lejon

sv okej det låter dunder <3

2011-03-14 @ 12:30:29
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0