Änglarna öppnar sin famn för dig

Han va en gång en ängel som vandrade på jorden och gjorde allt för att orka nästa dag men tillsluta tog allting bara stopp och han orkade inte mera. Han tog sitt sista andetag och tröck av. Det sista han såg är det ingen som vet det är bara du så det förblir en hemlighet.
Du släppte min hand men jag håller fortfarande hårt om din, jag saknar dig varje sekund som går.
Din röst va som musik i mina öron, helt underbara toner.
Dina ögon hade alla natthimlen finaste stjärnor, dom glittrade som bara den när du log.
Ditt leende va helt förbländande, solen va ingenting emot det leendet.

Men nu kommer jag aldrig mera få se eller höra dig. Jag saknar det, inte hört eller sett dig på snart 5 år & mitt hjärta blöder & tiden läker inte mina sår som mina vänner säger.

Gud tog min ängel ifrån mig. Jag hoppas du tar hand om honom !

Varje sekund här nere på jorden undrar jag hur du har det där uppe , om du någonsin tänker på mig eller om du bara helt enkelt ligger där ner grävd i jorden i din kista och har ruttnat bort och är enbart ett skelett nu. Jag tror mera att du finns där uppe bakom stängda portar. Bakom portarna finns himmelriket och där väntar du på mig & din storebror.

Jag sitter och skriver med gråten i halsen och klumpen i magen men jag vet inte hur mkt mera jag ska klara mig utan dig. Drömmer om dig om nätterna och jag tänker på dig om dagarna. Det är otroligt plågsamt att bara sitta här nere och inte veta hur du har det.

Men snälla gud , jag ber dig en bön och hoppas jag blir hörd! "Ta väl hand om min ängel, han är i dina händer nu se efter honom och hälsa han att jag älskar honom" det är det jag vill ha sagt.

Jag kommer förevigt älska , sakna och gråta över dig. Min vackra skyddsängel, besök mig igen jag ber dig. Vill bara se konturerna av dig en sista gång det va månader sen jag fick se dom..
Sist fick jag känna din hand på min arm och kände hur hela jag vart kall men ändå varm och lycklig på samma gång som rädslan i kroppen spreds..

En dag kommer jag , det lovar jag. Min abosolut underbaraste ängel!

Kommentarer
Postat av: maja

vågar man fråga vem? ;( <3

2011-03-17 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0