Älska mig Del - 1


"Jag vet hur det känns, att vara fångad i sig själv.
Varför är det så svårt att förstå?
Är det så svårt att se.. är det så svårt att älska mig?"

Älska mig är baserad på ungdomars egna berättelser om mobbning och utsatthet. Filmen handlar om 15-åriga Alice som inte blir accepterad för den hon är, och om Josse som inte vågar bry sig trots att hon egentligen vill.

Det är en angelägen berättelse om att våga tro på den man är. Om vänskap, svek och förhoppningar om att få vara med, att bli accepterad, att bli älskad.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag börjat med en liten ny grej. Inte värsta stora saken men man kan ju se på lång filmer på youtube som är uppdelade i små filmer. Jag har tänkt lägga in filmer nu.
Som ni ser så heter första filmen Älska mig, har lagt ut del 1 och del två kommer senare idag eller imorgon ;) låter inte det lite spännande.
Fine ni kan ba kolla på youtube, men alltså detta verkar som en rolig idé.
Iaf på den hära filmen kommer jag göra så rakt igenom alltså hela filmen :)

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

sv: Ja, jag använder bloglovin.

Jag lägger till dig nu!

Lägger du till mig också? :)

2011-03-25 @ 18:48:47
URL: http://emmaeriksssons.blogg.se/
Postat av: narges

tack sötan, din är minst sagt supersnygg den också!

2011-03-25 @ 19:09:08
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0