5 bilder ifrån igår resterande kmr sen

Bilderna är fortfarande inte helt perfekta men när det blir ännu varmare så kommer bättre bilder jag lovar. Sen efter sommaren så kommer det komma sjukt bra bilder ifrån djurgår'n med pappa som fotograf med riktig systemkamera och toni och jag som modeller.  Ska snacka med farsan om det senare :)

Nu får ni nöja er med dom hära.

Foto: Toni Classon Kalliomäki
Redigering: Sofie Schilcher Ulwencreutz












Där är bilderna iaf 5 bilder ifrån igår :) rätt nöjd men ändå inte.
Nu ska jag ut med Findus och frysa ihjäl elr ngt. Hörs senare när jag väntar på nissen när hon ska på möte :)

Kommentarer
Postat av: therese

sv: från hm!:)



kram /tessan

2011-03-31 @ 13:37:01
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0