26 % frånvaro Jarråh

Okej bloggläsare och alla andra smurfar just nu är jag as förbannad.
Pappa fick ett mail av min lärare och det stod att jag har 26 % frånvaro och om jag får över 30% får jag indraget studiebidrag vilket jag inte har råd att förlora.
Jag har ingen annan att skylla på än mig själv men faktiskt dom gångerna jag har blivit sjukanmäld har jag vart sjuk så det är faktiskt inte mitt fel. Men nu ska jag till skolan oavsett om jag har 40 graders feber så ska dom nog sluta klaga.. Hoppas jag !
Sen är jag förbannad över att jag bråkar med mitt ex det gör inte saken så mkt lättare heller så just nu har jag så ont i magen att jag bara vill kräkas men skolan vare så jag måste upp 06:00 imorgon och gå till skolan fast jag inte vill eller har någon lust inte längre... Känns som jag måste gå till skolan på fredag igen för att jag ska jobba ikapp men jag venne tror inte jag gör det. Och jag vet inte vart mina engelska böcker är heller så jag är sjukt stressad arg och mår illa just nu. Great !

Ska lägga mig godnatt.

Kommentarer
Postat av: amanda

tjenare! najs blogg. har en fråga, och undrar om du kanske kunde hjälpa mig? klicka in här; http://soere.blogg.se/2011/march/photoshop-cs.html#comment skitschysst om du vet nått o vill dela med dig! kram

2011-03-30 @ 03:08:28
URL: http://soere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0