180 på 90 väg? Jarrååh

Usch fy blä godmorgon bloggen & alla läsare sitter just nu här mätt som fan tillsammans med Findus som också är mätt. Vadå rulla till bussen liksom ?! :o

Igår åkte jag och frida ner till stan och träffade Findus för att ta en fika med henne , elr ah hon fikade och frida med men jag drack mest bara upp findus kaffe ;) hon behövde hjälp på traven.
När vi va klara satte vi oss inne i rökrummet och satt där kanske 1 timme om inte lite mera men efter ett tag så kom Patricia och Filip in dit och han började spela gitarr, jag vart typ kär elr något sånt dära så vi satt där och sjöng lite granna medans han spelade. Sen kom Therese in och va med i vårat lilla gäng inne på storken ;) !!!
Sen när dom drog kom det chefen och sa åt oss det va till för gästerna inte för några andra men vi hade ju fikat
(?) men det sa han tydligen nej till men vi hade ju trottsallt suttit där ett tag.

När vi drog därifrån så va vi nere på stan ett tag sen tog vi bussen till gottsunda hämtade Findus saker och tog en kopp värmande te och hon tog en kopp kaffe. Sen bar det av till stan igen.
När vi väl va inne i stan så fick vi stå och vänta i bävernsgränd på patrik som skulle komma och plocka upp oss där men han va borta vid boland skolan så vi fick vänta ett bra jävla tag innan han kom
(ungefär 10 minuter). Men undertiden som vi står där och skriker och jag venne vad vi gjorde (fulla på luft?) så kom det fram en man ifrån new india och frågade om han kunde få köpa en cigg av findus men hon sa att han inte behövde betala men han ba " jo här har du en femma " hon tackade och tog emot.
Sen stod vi där och findus porrdansade emot en stolpe & jag skrek ut att hon kostade 5 000 :- timmen :) men ingen nappade (ingen hörde?) fast när vi står där och typ är redo för att hoppa över trottoarkanten så kommer den dära gubben tillbaka i
BILEN som han inte åkte med när han träffade på oss första gången (hjälp tänker vi) men han sa bara "tjena igen tjejer" så det va inte så farligt med det men precis då kom patrik iaf , typ räddade eller vadå liksom ? :D

Patrik sa att hans kompis Harald och alla andra bilarna stod vid IKEA parkeringen men när vi åkte dit så va det inga bilar där. Han ringer dom och frågar då säger dom att dom är i björklinge.
Så Patrik bokstavligt talat
 TRYCKER på gasen och åker dit men ah, nu kommer ju min rubrik in i bilden. Han körde 180 på 90 väg ungefär hela raksträckan mellan rondellen innan F16 fram till uppsala skylten som det står "välkommen hit välkommen hem" på där saktade han in och stannade o kollade en sak men sen dundrade vi iväg igen i 120-130-140 km i H men vi överlevde men vi trodde fan vi skulle dö.
När vi kommer till björklinge så är grabbarna påväg tillbaka igen för dom skulle bara åka och kolla hur det va med
Therese blixt för hon har blivit på körd och va på akuten igår :( :( :( så jag la ett minne till henne och håller tummarna, ingen aning om hur det är med henne men en tanke till henne sänds iaf.

Sen hade vi värsta racet påvägen tillbaka och hur det gick talar inte vi högt om men de va vingligt :o på vi satt och skrek att vi kommer dö. OMG säger jag bara hahahahah ! :D

Vi drog till max iaf och där gick vi ut och rökte en cigg och gick på toa medans killarna köpte mat och snackade med varandra o jag vet inte vad. Men findus och jag ville leka mindre än vad vi är så vi åkte kana och findus hade leggins på sig så det gick
VÄLDIGT fort för henne att åka ner från kanan så hon åkte så fort att hon ramlade omkull när hon kom ner och där låg hon tills jag åkte ner i värsta snigel farten liksom. HAHHAHAHAHA fan va vi garvade då alltså.

Efter ett tag drog vi tillbaka till bilen och satte oss och
så när harald ska stänga dörren så stänger han dörren på Albins huvud som han hade stuckit in i bilen , HAHAHAHAH jag tror inte jag skrattade så mkt på hela kvällen alltså men det va grymt kul bara så ni försäkrar er om det.

Kvart över 1 ungefär körde dom oss hem då vart det popcorn & step up 3 :) otroligt bra film, den korta biten vi såg men
OTROLIGT HETA KILLAR det är med i den må jag säga er kära läsare.
kolla in den filmen men försök att inte dreggla sönder fjärren :o ...

Sen slocknade jag ungefär vid kvart över två kanske och findus messade till 5 i tre.

Nu är det lördag och findus väckte mig och ba " skulle inte toni komma tidigt den är halv tolv snart" HAHAH jadu men han sov fortfarande då iaf.
men vi gick upp och käkade vofflor , grädde & sylt till frukost och glas mjölk, dagens höjdpunkt liksom ;) så nu sitter jag här och skriver om min underbara kväll som jag hade igår och jag tror jag har 150% nedsatt hörsel nu alltså ! :O Antagligen samma med findus ..

Fast jag måste börja avrunda för att vi ska hem till henne nu och duscha samt städa huset & sen ska vi ner på stan och möta Sebastian, carro & toni kommer bli mkt skratt och massa kort hoppas jag :). Och attberopå kort så har jag några stycken från igår. Jag får inte lägga upp alla korten för att findus tvär vägrar men jag förstår henne hon ser helt GALEN ut på vissa.


(BILDERNA KOMMER SEN BLOGG.SE FUCKAR UR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0