Hjärtat har skäl som förnuftet inte förstår

Ligger vaken i min säng just nu och kan inte somna.
Imorgon eller ah idag kommer jag åtminstonde inte behöva gå upp 06:00 för jag åker bussen till stan imorgon. Har stadsvandring i min egen stad (?) hur pinsamt är inte det liksom.
Får väll se hur det går, kameran åker men så vi får väll se om jag får några fina bilder på käraste Uppsala stad dåra ;). När det är klart så ska vi käka lunch med skolan sen kommer nog findus ha kvar mig på stan antar jag så kanske blir bilder därifrån eller ifrån stadsparken något sånt dära så nytt kommer imorgon vilket fall som helst. När jag kommer hem sen när pappa slutat kommer jag sola lite granna om jag hinner och fika i trädgården med pappa sen ska vi på visning vid 19:30 i Tärjnsjö på ett sjukt snyggt hus :) hoppas vi köper det. Det är otroligt fint, med ett torn och grejer, inredningen är snygg också. Så man kan ju hoppas på det bästa.

Nää nu måste jag nog ta och avrunda detta och sätta i en film,
Felicia gjorde mig sugen på att se på Twilight för vi snackade
om film 4 som kommer ut i höst/vinter, längtar inte ni ? :D

Kommentarer
Postat av: Miifi

Längtar också sjukt mycket tills nästa Twilight kommer! :)

2011-06-08 @ 01:38:05
URL: http://miifi.blogg.se/
Postat av: Emina

är riktigt taggad inför filmen!

2011-06-11 @ 18:36:17
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0