Glädjen sprids över mitt ansikte när jag tänker på att du är tillbaka med mig på samma ruta

Tjatja.
Nu sitter jag hära medans Toni och Findus håller på att städa.
jag har lagt disken i blöt och tänkte skriva inlägg medans det
ligger där ett tag.


Gårdagen va helt okej hela dagen förutom när dom flesta dragit,
då vart det lite knas. Men det mesta ordnade sig & "rörmokarn"
samt en annan fixade det hyfsat.
Duktiga pojkar det dära! ;)
Alla som va kvar somnade ungefär vid halv 3 - 3 tiden och vi
vaknade för inte alls länge sen.
Ungefär 2 timmar sen kanske , lagom slitna , sminket åt alla
håll och kanter och håret ah det ska man ju inte snacka om
direkt.
HAHA !
Det blev inga bilder under själva festen men lite bilder
hos Findus mormor , jag sprang runt och tog kort på lite
olika saker där, bland annat deras fiskar som dom hade i deras
damm :o fett läskiga , en va typ en halv meter och jag skojar
absolut inte när jag säger det.

Aja nu måste jag dra , bilderna kommer ni få när jag kommer
hem till pappa så jag har en sladd och lägger in dom..
Låter det bra ?
Klart det gör..
Ha en bra fredag nu, får se hur min fredag ser ut förutom att
städa findus hus ;)



Jag & Lull ifrån Enköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0