Bilder ifrån systemkameran som inte kommit upp

Hej på er , förlååt för ingen uppdatering men jag har tyvärr inte kunnat skriva för jag har varit hemma hos killarna och deras dator stänger ju som sagt ner blogg.se
men nu är jag tillbaka efter en spännande helg , allt ifrån grönalund till dop :) trevligt som bara den har det varit så nu är man tillbaka i Uppsala och kom nästan precis in ifrån bilen med älsklingen.
Satt och snackade med sanna i över 3 timmar nedanför på uppfarten bara för att liksom, hon körde hem oss ifrån dom för vi firade hennes brorsa idag som fyller imorgon :) !

Men nu tänkte jag ge er lite bilder som har legat i min systemkamera över en vecka, det är låångt ifrån alla bilder men jag tänkte ge er några av mina favoriter.




Tonis öga



Tims öga

Där är tre favoriter, finns massvis med mera bilder i kameran som ni kan få imorgon ist för nu ska jag äta kvällsmacka och sen ska jag lägga mig :) godnatt.

Kommentarer
Postat av: sara

LÄGG UPP VÅRA BILDERÅÅÅÅÅHHHh

2011-06-07 @ 11:50:35
URL: http://devoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0