3 bilder ifrån Rebeccas utspringande ur skolan för sista gången, grattis älskling !

Hejsan igen, just nu sitter jag i datasalen tillsammans med Toni & Tim i skolan medans vi väntar på Findus som ska sluta troligen klockan två. Och då måste jag och hon iväg till Stenhagen för att hämta lite saker sen åker vi in till stan igen och då äre fest som gäller.

Rebecca va super fin på studentutspringet och jag tog kort med henne och dessutom på flera :) här får ni se bilderna som jag tog nu under morgonen.







Och här ser ni även en bild på mitt hår, vad tkr ni ? :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

- Haha, var på samma ställe jag med, min kille tog studenten, står det HR08A på hennes mössa ? :p isf gick dom i samma klass :p

2011-06-01 @ 22:45:54
URL: http://bblla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0