1 Juni - Grattis alla studenter

Idag tar 3orna i Uppsala studenten & min kompis är en av dom så jag ska snart tvätta håret och klä på mig för att sen möta Toni & Tim inne vid stationen och sedan gå till torget och ta bussen till ekebygymnasiet där Rebecca Hamberg går ut 3an, grattis älskling.
Sen ska vi möta Findus och vi ska troligen hitta någon som kan fixa dricka åt oss sen ska vi allmänt chilla bara och jag tror det kommer va karuseller som förra året nere vid hamnen vid stadsparken, men vi får se :) hoppas på en hyffsad lyckad dag åtminstonde oavsett att vädret inte är det bästa precis :( alldeles grått på himlen och det har regnat, och kommer troligen regna igen.

Aja nog om väder och vind nu.
Nu måste jag skynda mig lite granna, har en känsla av att jag
ligger lite efter i tiden till skillnad från Toni & Tim som redan
har åkt, hehe..

Btw; bild på håret får ni troligen idag eller imorgon, kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: Okay det låter as bra! :D

2011-06-01 @ 13:13:12
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0