Den nya bloggen funkar som den ska , helt underbart så den kommer va öppen för alla inom snar framtid.

Godmorgon, jag vaknade precis hemma hos findus.
jag ska snart hoppa in i duschen och fixa mig och sådära tills vi ska ner på stan
för att träffa Tony ifrån Enköping.

Idag ska jag hem till pappa också men jag får se när det blir
eftersom vi vaknade så himlans sent (a)
men det är ju typsikt mig och findus, fast vi la oss tidigt för
att vända tillbaka dygnet lite men jag somnade halv fyra o hon lite innan mig..
Oopps ..

Nu har jag iaf en ny blogg och det funkar att se på den också :D
så inom ganska kort kommer jag stänga den hära bloggen
och starta upp den andra.
Så fort jag får en design på den andra såklart.

Men tillsvidare så får ni inte veta vad den heter !

Ska in i duschen nu,
love
Sofie

Kommentarer
Postat av: Erica Nylund

Allt bra?

2011-07-06 @ 12:23:13
URL: http://eriicasvardag.blogg.se/
Postat av: Jsawurdiic

Ny blogg; www.jsawurdiic.blogg.se klicka dig gärna in & kanske lämna ngn kommentar ;)

2011-07-07 @ 01:10:04
URL: http://jsawurdiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0