SKRUTTAN ÄR SÅ SÖT

När jag kom hem till mamma vid åtta tiden någon gång så började vi direkt leka med lillskruttan. Hon ska troligen heta Smulan , men mamma har inte bestämt sig riktigt än.
(bilder som jag tog på henne kommer imorgon)

Iaf. Jag duschade precis med älsklingen och vi ska lägga oss i sängen nu och kolla på en film. Han sitter bakom mig i mammas rum och klappar våran sovande lilla pluttis. Hon är så söt ! Toni vill att vi ska skaffa en hane så den kan para sig med våran skruttis o så kan han ta en sen när dom är 10 veckor, hehe men jag tror inte mamma går med på det. Hon ska nog steriliseras "/ ...

Nu ska jag ner och ta ngt mera att käka och framförallt dricka, fett torstig!
Vi hörs senare. Pussen :* / Sofie


(ska filma våran nya medlem imorgon så ni får se henne leka & busa runt)




min lillebror får stå för kvällens inlägg. älskar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0