SITTER I SKOLAN I DATASALEN

Jag sitter i skolan nu och gör ingenting. Har egentligen börjat men jag pallar inte gå in på lektionen än. Mamma körde mig till skolan och jag käkade frukost med Kajsa och två av hennes kompisar. Men iaf, idag har jag träning & jag kommer inte få spela matchen i helgen som jag nästan hade hoppats på men eftersom jag inte tränat på länge tror jag inte att jag kommer få spela :( men jag klarar mig. Tror jag kommer få spela första helgen i Februari emot vilka vet jag inte. Men måste dra nu , min lärare kom in och hämtade mig ! Vi hörs senare när jag kommer hem om jag inte somnar då. Hörs !

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

sv: Jag kommer inte ihåg tyvärr .

Haha jag vet inte :P

2011-01-13 @ 11:26:39
URL: http://hannaajnelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0