REDIGERADE BILDER BY ; SOFIE



Imorgon (senare idag) kommer min älskade lejon unge åka till Thailand i nästan en månad. Hemskt visst ?
Sista veckan nu har vi haft super trevligt tillsammans. Och jag kommer verkligen sakna dig gumman. Lova att  vi ses så fort vi kommer hem älskling ?

Hon kommer skriva om sin resa i Thailand o hur hennes varma dagar där medans vi i kalla sverige får sitta hemma vid våra datorer och läsa om dom. Och för er som vill börja läsa redan nu kan ni ju klicka in här http://simpleeheart.blogg.se , hon uppskattar mera läsare! (fast hon redan är om mig på så kort tid) ..

Iaf hon kommer hem om som sagt var 3½ vecka tror jag det va och när hon kommer hem kommer jag va lika på som Tim (hennes kille) kommer va. Kommer krama sönder henne och pussa på henne och sen bli sur på henne för hon kommer va så himla brun :( dumma henne !

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu iaf så har jag redigerat bilden som jag la upp på min bästavän Lejon och sen två till som jag tänkte visa hur dom vart.. !



Älsklings killarna Tim & Toni (redigerad by; mig)



Bilden på mig och min älskling, visst vart den bra ?! Jag gillar den hära nästbäst.
Den på mig och lejon vart finast av dom tre som jag gjorde...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nej nu har jag gjort ännu ett inlägg fast det inte va meningen att det skulle bli så (a) & jag skulle ju se film med älsklingen men får bli nu ist.

Men en sak mina bloggläsare ni är fruktansvärt dåliga på att kommentra inläggen jag skriver eller är det inte intressant längre ? Säg till isf så jag kan ändra på det mera... Vill ju rätta mig efter hur nig tkr och tänker om bloggen min så säg till, älskar er ändå !

Kommentarer
Postat av: jennifer

asso du och toni är verkligen så sjukt fina tillsammans!!! älskade den bilden på er! :) <3

2011-01-04 @ 23:50:29
URL: http://jenniferbergkvist.blogg.se/
Postat av: Lejon

men gumman då vad söt du är <3 Haha jag kommer ju bli ihjälklämd av er två :O



Och inte får ni hata mig heller, hade ju faktiskt inget val även om jag lätt hade ångrat mig om jag inte åkt med. Det är så sjukt vackert här!

Älskar verkligen det här stället och jag tror att det kommer gå snabbt. Det kommer bara säga klick sen kommer jag vara påväg hem igen och träffa er <3 Kommer såklart sakna och tänka på er i stort sett hela tiden!!

Men jag lovar att ta bilder och filma lite och lägga upp på bloggen så att ni har "lite" kontakt med mig i alla fall, även på facebook och säkert på skype med osv. <3 Hoppas det är bra med Tim. Blev orolig när han skrev att en gubbe eller nån hade kommit och frågat hur de va med honom för att han satt o grät en massa :/ <3 Ville bara vända och springa tillbaka o trösta honom.



Men aah SAKNAR ER! <3 1 Månad från och med idag då. Sen kommer jag hem igen <3333

Längtar som fa-an!

2011-01-05 @ 09:13:48
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0