POLISFÖRHÖR IGEN I SKOLAN *SUCK*

Dagen började bra men när jag slutade skolan så stannade jag kvar för att va med elin på hennes lektioner men när jag va ute med henne och rökte så kollade jag min mobil och då hade någon ringt mig med ett nummer jag inte hade inlagt i min mobil och då efter så ringer mamma och säger att polisen söker mig och har försökt få tag på mig på min mobil men jag har inte svarat. När jag la på med mamma så ringde dom upp efter 10 minuter typ och sa att dom va ifrån Sollentuna polsen och ville ställa några komplitenta frågor eller vad dom sa. Jag svarade bara okej och så sa dom att dom va i Uppsala och frågade vart dom hittade mig någonstans då sa jag att jag va i skolan och dom frågade vart den låg o jag svarade och dom kom dit. Men när jag la på vart jag sjukt nervös började skaka och typ kunde inte stå stilla ville bara sitta ner och försöka andas. Och för er som känner mig HATAR jag att prata med polisen.

När dom kom dit iaf så satt jag och lekte med lera på bilden som Elin hade (humor) hehe. Och sen kom dom och ställde massa mera frågor m.m.. När dom va klara så hängde jag med Elin till stan hon köpte cigg och sen åkte vi hem till mig och nu sitter vi här och hon står brevid mig och skrattar åt att jag skriver fel men ändrar det direkt ! Smulan ligger i min säng helt totalt deckad och Elin vill byta hennes katter emot våran lilla bebis, går vi med på det ? Svar: Nej ! =) Nu ska vi ner och käka sen ska Elin få datorn och jag ska lägga mig i sängen brevid smulan och läsa klart några kapitel i min bok :) senare har jag träning och jag kommer antagligen att uppdatera er mera senare men inte just nu ! Puss på er ifrån mig.



btw: ska jag dra igång en frågestund eller en helgensblogg till helgen ? =)
det bestämmer ni. kommenterar ni inte ett svar till frågan så blir det INGET.

Kommentarer
Postat av: Lejon

Ahaa, vare de du mena.



A.C.A.B är en förkortning på All cops are bastards! :)

2011-01-13 @ 17:06:13
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0