PARTY YEEAH ! HEHE ÄR MED EMMA !

Nu är Emma och jag hemma hos mig och har fixat oss klart. Jag ska bara skriva inlägget och berätta om vad vi ska göra ikv sen ska vi åka.

Vi ska åka ner till stan som sagt var och där nere ska vi träffa folk som är där. Ingen aning om vilka !
Senare kommer Patrik Broman och hans polare hämta oss i stan sen ska vi hämta felli och vi ska ut och åka och röja som satan.

Vi har tagit lite bilder också. Jag tog några hemma hos Emma som jag tänkte visa för er. lite ego sådära men dom är fina tkr jag ! Och sen några bilder som jag tog nyss och Emma är med på dom.



Hos emma, det är hon och joush o bakrunden. Hade mega kul dära då !

En av många egobilder som jag tog !

Jag och Emma, nyfixade och vi ser helt störda ut. Men vi bjuder grovt på bilden !

Vissa är sötare än andra. Jag är oslagbar idag!

Ännu en egobild hemma hos Emma. Fan va jag missbrukar hennes mobil
Den tar mkt bättre bilder än vad min gör. Tkr jag iaf!

Jag exakt nu innan jag började skriva inlägget som nu tyvärr är slut.

För nu ska vi ut och festa loss. Hell yeaaah ! Och ni som är mina vänner och min älskling, jag ger er en varning jag kommer att va helt energy kickad så jag kommer ha as mkt roligt idag. (bra sverige hära) ..
Vi hörs senare. Älskar er läsare. Puss på er

Kommentarer
Postat av: aliinakung ♥

sv; allt är bra med mig, dusj ?

2011-01-29 @ 18:43:23
URL: http://aliinakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0