ORKA ANONYMA MUPPAR ; SVAR PÅ TAL

Anonym om SVAR PÅ TAL:

men han kanske du inte var kär i :)jag menade jens

Svar: Jag skrev ner dom jag verkligen älskade/älskat med hela mitt hjärta. Fine jag älskade Jens men inte lika mkt som jag älskar/älskade dom. Och vem är det som kommenterar om honom ? det va fan
4 år sen. I början av 7an... Äre någon av killarna i förra klassen elr ?
Säg vem du är ist för att va anonym. Så fegt !




Hur som helst så sitter jag och gör ingenting nu här i killarnas lägenhet.
Tiger ligger framför mig precis bakom datorn och sover medans jag skriver inlägget! Det är en kille på min msn som vill att jag ska förnedra honom & jag får 1500 för det. Säger han!
Ska man tro eller inte ? Jag tror nog jag väljer att inte lita på det..

Iaf ni ska få dag 3 senare (mina föräldrar) men just nu orkar jag inte skriva om det. Men lovar ni får det ungefär när killarna kommer hem eller någonting. Hehe..

Just nu vill jag bara göra ngt inte bara sitta här hemma hos dom toch vänta i 1½ timme på att killarna ska komma hem ifrån tränignen. pallade inte heller följa med och sitta i en kall ishall ensam och göra INGENTING "/ hellre hemma i värmen.

Btw: jag sitter på msn och snackar med Sofia Lejon älsklings bruden & hon saknar mig & alla andra vänner + Tim , visst är det sött ;$ hihi.

Har man tråkigt då babblar man om minsta lilla grej !

Nej nu ska jag kolla in mina kompsiars bloggar sen ska jag plocka lite granna på killarnas rum & jag tänkte även byta säng kläder eftersom dom aldrig gör det typ.. Visst är jag snäll ?

När jag gjort klart det ska jag antagligen leka lite med Tiger ifall han vaknat då. 
Nu ska jag kila iväg, vi hörs senare med ett inlägg. Kramisen !  

Kommentarer
Postat av: Lejon

hihi :D ^^ Men jag saknar verkligen er.. räknar dagarna tills jag kommer hem. Den 28:onde kommer jag hem och jag har redan bestämt att du ska vara hemma hos tim o toni då så att jag kan träffa alla er tre på samma gång <3 Saknar er så jävla mycket, sen ska jag smita till findus någon dag och leka med henne.

Fan jag har planerat typ allt jag ska göra så fort jag kommer hem. vad jag gör här skiter jag blanka fan i. hehe (a)

2011-01-10 @ 06:33:40
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0