HELT KLART MIN NYA DROG !

Jag har hittat en blog om justin bieber. Dom som skriver är helt otroliga på att skriva. Dom skriver som om man själv (jag) är en tjej som heter sofia som träffar justin bieber m.m & sen utökar det i längden. Jag är på episod 6 nu av 39. Jag har verkligen fastnat ! Denna blogg är bättre än någon av dom jag läst tidigare. Alltså allmänt också. Den hära ska jag verkligen stanna kvar och läsa..


Men jag kommer
INTE säga vad den heter. Ni som vet ni vet. Ni andra, synd för er !  *Evil*


så ser derasa header ut. I'm in love ! :$ I mean it.

Kommentarer
Postat av: lejon

Neej nu blir ja ju nyfiken :o Ge mig länken? (A) <3

2011-01-19 @ 10:11:58
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: lejon

Neej nu blir ja ju nyfiken :o Ge mig länken? (A) <3

2011-01-19 @ 10:26:13
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: Gabriella

jag vet mihihi

2011-01-20 @ 22:21:35
Postat av: angelica

jag säger som lejon ! ge mig länken (a) ?!

2011-01-20 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0