DIKTEN KOMMER SENARE

Jag kom hem till mamma ungefär vid elva tiden ungefär & då stod jag och snackade med mamma käkade lite tårta medans vi kollade på busfia som lekte runt i köket & i hallen med mattan.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver inlägget & är inne på facebook + lyssnar musik.
Busfia Smulan är inne i mitt rum och leker med någon pappersbit, så söt hon är. Hon låter inte någon ta den, hon är full i fan just nu =) undrar när hon ska lägga sig och vil. Fast iofs så sov hon ju när jag kom.


Men iaf så idag har jag inte gjort så mkt. Killarna hade ju match och dom förlorade den med 9-2 emot Östervåla. Men dom tar dom på hemmaplan i februari ist & då kanske min broder ska vara med också.

Tänkte fortsätta lyssna på musik & ska in lite granna på bloggtrafik nu tänkte jag med, länge sen ja va där inne.
Och så ska jag kolla mina kompisars bloggar, och även ska jag försöka skriva klart min dikt. Det går ganska bra men jag vill ha den längre än vad den redan är just nu. Ni får höra den senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0