DAG 5 - VAD ÄR KÄRLEK ?

Okej då ska jag försöka förklara vad kärlek för mig är !

Kärlek i mina ögon är inte bara pojkvännen, vännerna, familjen & släkten. Utan det är så mkt mera. Man kan ha kärlek till ett gammalt gossedjur som man hade när man va liten eller något man äger just nu (en grej) som man verkligen tkr om och gillar att använda som t.ex en innebandyklubba eller en fotboll.

Men det jag har som mest kärt är;

1. Mamma
2. Pappa
3. Min älskling, Toni ! <3
4. Mina två bästavänner
5. Släktingar
6. En gammal kanin (gosedjur)
som jag fick när jag föddes.
7. Smulan & Tiger
8. Mina vänner såklart

Det är vad jag kunde komma på nu, finns säkert mera men det va det första som dök upp i huvet på mig så det va det som fick komma upp på min blogg. Hihihi !

Kommentarer
Postat av: |A l i c e|

SV

Gud vad coolt med piercing i naveln, vill också ha men vågar absolut inte ;p

2011-01-10 @ 15:10:15
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0