DAG 1 - OM MIG

Mitt namn är Sofie Emma Aurore Schilcher Ulwencreutz , är 16 år gammal och fyller snart 17 (10 Mars). Jag har skilda föräldrar och det har jag haft sen jag va jätteliten så jag minns inte när dom flyttade isär..
Har en kille som jag vart tillsammans med över ett år & snart är det 13 månader och på min fritid brukar jag oftast va i sthlm eller hemma hos mig tillsammans med honom.
Sportintresserad ? Japp, eller jag har väll inget val. Min brorsa spelar hockey, killen gör det & min mamma och styvpappa Urban är sjukvårdare och matrialare för min broders lag!
Jag har nyligen skaffat mig en liten misse som bor hemma hos min mamma i stenhagen (uppsala) & hon heter smulan. Alltså egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om mig ;o finns inget att säga jue !
Så det dära får duga sålänge tycker jag.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Iaf nu ska pappa , jag & Toni ta en liten tur med bilen till ett hemligt ställe och göra en sak där men jag uppdaterar när jag kommer komma hem ! :) & en sak till. Nu är min älskade lejon unge i Thailand och hon verkar ha jättetrevligt i värmen och allt. Men en månad för henne kommer gå fort medans en månad för oss kommer ta evigheter (30 dagar), för mkt :( jag kommer som sagt våldta henne med kramar när jag träffar henne !

Nu måste jag kila iväg, Toni sitter bakom mig och tjatar om att åka !
Sötnos på honom.

(& lejon om du läser det hära så mår Tim bra. jag har kontakt med honom så mkt jag kan men du har ju redan snackat med han idag så du vet ju att han mår bra. men ville bara medela dig ändå ;$ älskar dig ! )



En bild på mig sen i somras. Inte tagit så många nya bilder. Tog en igår på mig osminkad och halva ansiktet, men har inte så mkt bilder i mobilen så känns ovärt att lägga in dom & igår spelade älsklingen och jag bara spel hela dagen sen kom pappa och han va med några gånger. Toni är tråkig han vinner hela tiden :(

Nu måste jag kila iväg! Fast vart ändrade planer vi åker klockan sex ist , pappa måste sova ett tag till han va trött och skulle aldrig kunna åka bil annars :o menmen, haha vad jag babblar på. Hare bra tills vidare !

Kommentarer
Postat av: Mariam

Allt bra?? :D

2011-01-06 @ 12:51:48
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Lejon

ååååh vad skönt att höra ändå ju :)

Man vill ändå alltid ha bekräftelse :) <3 Hoppas allt är bra gumman! puss <3

2011-01-06 @ 18:07:57
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0