COMEBACK & VANN MATCHEN (Y)

Det kändes verkligen jättebra, men hade ingen ork när jag satt i bilen men jag peppade mig med hög musik i bilen och mamma och älsklingen vart typ döva. Hihi!
Vi vann iaf med 6-3 och jag fick INGEN utvisning , men malli fick en 5a för någonting. Hårtspel typ. Men det va axel emot axel det såg alla förutom dommaren som sa att hon fick 5 minuter för hårt spel pågrúnd av att hon kunde dö (spelaren som föll över sarjen).. Menmen fan dom får stå på benen isf om dom ändå ska gnälla !

Nu sitter jag iaf här och väntar på att maten ska va klar & messar lite granna med några i laget medans Toni sitter i sängen bakom mig och kollar på något frågesportsprogram som går på svt2 ! :) jag tänkte kolla lite bloggar nu och sen ska jag köra igång en veckansblogg åt er.

Hörs senare !


Kommentarer
Postat av: sanna

tackar! din blogg med!

jadå, själv? :)<3

2011-01-16 @ 17:02:16
URL: http://sannastyyle.blogg.se/
Postat av: sanna

åh, vann ni? :D<3

2011-01-16 @ 17:05:44
URL: http://sannastyyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0