BURN

Kom precis hem. Slutade halv två och hade utvecklingsamtal vid två och det gick bra jag kommer få G i engelska och matte om jag fortsätter jobba som jag gjort nu den första veckan och dom två dagarna som gått av skolan sen jullovet vilket är kul att höra + jag fick beröm av mamma och pappa efter. Det va också kul !

Nu sitter jag iaf här och dricker Burn energydricka & skriver inlägget och snart ska jag läsa bloggen som jag hittade tidigare som jag skrev om. Men jag har glömt vad den heter så jag ska försöka hitta den igen :/ synd om mig om jag inte hittar den. Då får jag ju inte läsa fortsättningen på "boken" som dom skriver.... Buhu..

Sen för övrigt så kan ni fortfarnade anmäla er till veckansblogg, jag avslutar chansen att gå med imorgon efter jag kommit hem ifrån träningen min. Så det är bara att skriva "jag är med" , inlägget hittar ni längre ner.

Kommentarer
Postat av: Theresé Adelman

SV; tack :D

2011-01-18 @ 16:33:07
URL: http://thereseadelman.blogg.se/
Postat av: Becca

awesome blogg.. diggar din stil :D

hoppas allt är bra?? :)

2011-01-20 @ 13:21:09
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0