BLIR ALLTID VÄCKT ...

Telefonen min har ringt gång på gång på gång medans jag försökte sova. Klockan 9 ringde det dolt antog att det va polisen så jag pallade inte svara så dom ringde 3 gånger till efter det sen vare inget med det, sen ringde någon annan mupp ifrån sthlm som sökte mamma & det är inte första gången någon ringer och söker mamma via min mobil om man säger så. Men iaf !

Idag är det Fredag. ÄNTLIGEN ! Min helg är planerad om man säger så. Älsklingen kommer hit tyvärr kommer inte Tim för han har tydligen så ont att han inte kan komma hit.. Men vi ses snart iaf, I think. Men angelica och älskling sover här idag sen imorgon ska vi sova till typ 12:00 och 14:00 ska vi till fyrishov för att det är derbymatch ffs , storvreta-sirius , kommer bli en GRYM match & fyrran kommer va fullsatt!

Nu iaf sitter jag och skriver detta inlägg i min otroligt sexiga morgonrock & ska snart platta håret, varför vet jag inte men jag har inget för mig sen funderar jag på att lägga mig i sängen och läsa någon bok som jag tagit fram för ett tag sen. Blev ju klar med boken jag började på igår att läsa blev jag klar med idag =) under natten dåra. mkt duktig flicka som läser så mkt tycker jag!

Nu måste jag dra, hörs senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0