BAKSMÄLLAN

Det är nog det värsta som finns efter man har druckit. Och tack och lov släppte allting efter jag tog en varm lång och skön dusch så nu sitter jag är i shorts och en stor tröja på mig och dricker en kopp te medans jag väntar på att mamma ska komma hem och börja med maten.
Senare ska jag antagligen dra mig hem till Angelica och kolla på TV eller något. Träffas och snacka bara jag vet inte. Eller så hämtar min pappa mig idag och jag åker hem till honom och sover som fan ! Får se.

Tog mera bilder hemma hos Emma igår innan vi drog till Stoffe ! Tänkte visa några stycken.






Jag pallar inte lägga upp flera bilder nu.
Emma messade mig precis jag ska ut och träffa henne, men vi hörs senare bloggen.
jag måste fortsätta på "dagarna" också, jag glömmer som fan.. hehe

Kommentarer
Postat av: Elin

Söta bilden längst ner!

2011-02-01 @ 01:03:56
URL: http://bebibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0