VI ÄR SOM GJORDE FÖR VARANDRA



Du är killen som får mitt liv att vara värt att leva.
Du är killen som får mitt hjärta att slå över massa slag.
Du är killen som får min puls att skena.
Du är killen som har gett mitt liv en mening.
Du är killen som lyser upp mitt liv från alla håll & vinklar.
Du är killen som fått mig att inse att äkta kärlek kan komma vid första ögonkastet.
Du är killen som jag aldrig kommer lämna.


Vi är paret som alla säger "ni är perfekta för varandra, ni är finaste paret ever.."

Det är VI Toni, vi är perfekta för varandra. Jag älskar dig min livsglädje!
Glad att det va dig jag somnade hos den 19 december 2009. Aldrig ger
jag någon annan mitt hjärta. Det är du som har det i dina händer, gör vad
du vill med det älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0