LAGA MAT - RINGA REBECCA - ÖSTERVÅLA

Ringde nyss och snacka med Rebecca och kollade läget med henne om hon skulle med eller inte till Östervåla men vi bestämde att jag ska ringa henne vid sex igen för hon viste inte om hon orkade för hon är små sjuk. Stackarn men det är jag med men jag skiter it jag ska dit iaf.

Jag tänkte nu dra och göra mat och medans det står på spisen ska jag snabbt plocka iordning lite granna på mitt rum alla kläder ligger ÖVERALLT i hela rummet, fail på den.

Vi hörs senare och förlåt för tråkiga inlägg idag men jag ska försöka skriva lite roligare när jag kommer hem ifrån östervåla sent ikväll. Puss så länge :*




Btw: skriv vad ni tkr att jag ska skriva om mera, vad ni tkr är mest intressant i min blogg för isf kommer jag förbättra mig på den fronten angående dom inläggen :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0