IN THE CLUB - HOS LEJON

Morsningkorsning , nu är vi uppe och vakna och nästan helt pigga.
Jag har tagit en dusch så jag är ganska pigg.

Kvällen igår började med Hockeymatch och killarna torskade med 13-4 & det blev
till och med bråk mellan mig och en kille, fast han spelade på planen men det va
as kul att sitta och jiddra med honom.

Sen kom vi hem till killarna käkade pizzan packade det vi skulle ha med oss och
drog sen hem till Lejon. Där satt vi och för drack och kollade på melodifestivalen.
Sen spelade vi lite Buzz.

Vad tyckte ni om Danny ? Alltså jag fick rysningar av honom. Så jävla het & skön låt !

Eller vad tycker ni läsare ?

 

Sen drog vi emot akalla för vi trodde det va fest men när vi kom dit så va den redan
slut men det va väll mer tur det. Lejon hade anledning att inte gå in och jag vart
förskrämd när vi kom dit. Så vi drog hem igen och spelade lite granna sen så vart
allting som det vart ....

Jag kommer inte kunna sova bra på flera dagar..

Nu sitter killarna iaf och spelar buzz emot vararndra, lejon och jag
ska kanske göra mat snart eller så kommer vi också spela. Men inte
än. Fast vi hörs senare, pusspuss..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0