HEMKOMMEN & BABE TRÄNAR

Kom precis hem och så har älsklingen tränat & han ligger anfådd och död i sängen sen kommer pappa och säger " vill du låna mina hantlar" så nu står Toni och tränar med pappas hantlar och tränar armarna och fan säger jag bara hans armar har blivit större. Jag tog en liten bild på honom , mumms på hans kropp.

Pappa tog kameran med sig dit också så ni kommer snart få se bilder på tilian och alla som va där men det blev typ inga kort på mig ifrån pappas kamera men Kim hade med sig sin kamera så hon tog massa kort och jag är med på några stycken men jag höll aldrig i Tilian, men ska eventuellt dit nu under veckan när jag är i sthlm dom bor ju i enskede så jag kan ju bara åka dit medans killarna är i sthlm så kan jag hälsa på dom och försöka våga hålla i honom :) han va söt som bara den.



Ni ser ju ?! Mjaou på hans armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0