GYMNASIEVALET , DONE !

Att sitta i datasalen och inte göra någonting är fett lame. Skulle vart med på Saras lektioner men vart inte så för jag satt nere med Lisen och gjorde gymnasieval ist.

MINA VAL ;

Första handsval - Lundellska , omvårdnad..
Andra handsval - Cultus , omvårdnad..
Tredje handsval - Boland , byggare/målare..

Iaf så min pappa slutar 16:00 och då kommer han och hämtar mig i skolan & klockan 3 alltså om en timme så slutar alla i skolan dom som fortfarande går kvar och har lektioner så jag kommer sitta ensam i över en timme :'/ jag blir fett depprimerad över att veta det , men när jag kommer hem iaf så har jag en liten krasslig pojkvän liggandes i sängen iaf så jag får mysa lite med honom och bli lite mera sjuk än vad jag redan är (y) joppie.

Jag Ska se ifall jag får med mig honom ut isf ska jag försöka ta min kamera ifall jag hittar baterier och ta lite kort men jag vet inte än om jag orkar eller hinner för jag har mkt att göra i engelska nu innan provet som är två veckor efter sportlovet som jag får imorgon. HÄRLIGT !

Jag har lust att skriva lite granna så jag tänkte också skriva ner lite saker senare kanske om en timme lr så en text som jag skrev idag under min mattelektion. Som några vet så sitter jag hela tiden och kladdar med texter m.m i mina skrivböcker så nu har jag fått en skrivbok som jag får sitta och skriva i ist för att använda mina räknehäften/andra skrivhäften till det :) Det är ju awesome.

Btw: nu kom Findus in i datasalen och sitter och jobbar med geografi typ. Så är inte ensam längre..

Nää dags att sluta skriva ointressanta saker och jag tänkte läsa några bloggar nu även kolla andra hemsidor sålänge så jag har ngt att fördriva tiden med tills min farsa kommer och hämtar mig. Hoppas han får sluta tidigare åtminstonde halv 4! =) Vi hörs senare när jag kommer hem elr om någon timme som sagt, puss hej :*


Kommentarer
Postat av: Celine

Sv: Ja det gör jag! :) Är du intresserad så kan du lägga till mig på msn, har skrivit adressen!

2011-02-16 @ 15:11:58
URL: http://celinejaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0