GYMMAT IDAG, DUKTIG CHEY

Idag har vi inte gjort så värst mkt. Men Johannes, Tim, Jag & Toni drog till gymmet vid tre tiden ungefär sen drog jag och toni ungefär 10 minuter tidigare för jag hade as ont i knät och jag skulle inte ha tränat för nu har jag mkt mera ont i halsen och i huvet än vad jag hade när jag kom dit.
När vi kom hem så badade jag och älsklingen och jag rakade benen :D fett skönt känner mig as fräsch just nu. Och ikv blir det nog bara avkoppling och jag ska försöka få toni att massera mig , jag ger honom f örst sen frågade jag bara om han vill ge mig. smart jag är visst ?
Nu ska jag kollar runt lite granna sen ska jag lägga mig i rummet , eller städa deras rum för det är fett stökigt där inne och dom orkar ju aldrig göra ngt ! -.- men vi hörs senare :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0