GAMLA SOMMARNATT BILDER

Andra är snyggare än vissa.
Hjälp jag hade lugg på den tiden, funderar på att klippa lugg igen med köttsaxen :)
Söta vi är ellerhur :) ?!
Porriga dom är , fru och man.
Här va det porr i högsta hugg vett ni :)
Här gick det hett till. Vad händer egentligen
Visst är vi underbar :) nu fan ska vi dra ut så fort rebecca är klar. Men jag fick fixa hennes hår lite granna -.- jobbigt för att jag får alltid göra det så fort jag är hära. Hennes privata städare & frisör ska fan börja ta betalt snart. Men iaf vi ska dra nu :p vi hörs senare och då får ni bilder också.

Visst får man sommar känslor av bilderna ? Det va varmt på nätterna och om dagarna. Skönt att känna värmen fast det regnar, åååh vad jag saknar sommaren alltså.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0