GAMLA BILDER IFRÅN ARKIVET


Hemma hos killarna , en dag då ja och jenny lekte fjortisar.
Därför har jag fjortissträcken i fejjan


Jag jackie och hennes kompisar innan ung08 år 09 :) men det failade
tappade bort varandra m.m

Rebecca och jag på moppen in till björklinge. härliga sommartider

is raceingen på studenternas år 08 kankse :) ? as nice.
på bilden : jag julia fred jocke och två jag inte minns namnet på

Maddes knä gick i lås och eftersom man har en mamma som jobbar inom
vården viste jag vad jag skulle göra, men hon vägrade ligga stilla så
berfin fick hålla i henne medans jag masserade och tröck tillbaka knät
fan va hon skrek

En underbar dag i stadparken med underbara människor, det va typ
2009 som kortet togs.
Jag på jontis axlar och issa på nias axlar sen ser man tor i bakrunden

Ja påväg emot norge med pappa sommaren 09 :) fint kort visst ?

Rebecca och jag fixade oss för att dra ut och ta kort en gång men toni
orkade inte vänta så han somnade på madrassen hahhaha

rebecca och jag. söt bild vist ?

visst är vi lite blöta ?

jag på ett sommarjobb, det va på holmlunds fyfan va jobbigt det va


Killarna hemma hos mig. Vi va på nyaskolans lekplats och snackade och så
typ ska toni få för sig att käka upp tim, hahahah

Jag och Tim när vi va som tajtast med varandra. eller jag tror det va då ?
aja en bild på oss när vi va bästavänner :D

bild på tim och freja första gången dom träffades. I'm the best !


tim och jag någonstans :O ?!

jag och huusko sommaren som va :) haha i humc fett nice

svärfar och svärson som dom kallar varandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0