FÖRSÖKA FIXA BLOGGEN IDAG !

Idag kommer min älskling hem till mig, ungefär vid 6-7 tiden & vi ska kanske hem till Rebecca på mysig hemmakväll helt enkelt om jag blir piggare än vad jag är just nu för just nu sitter jag död i sängen och lyssnar på justin bieber - U smile I smile & väntar på att världens segaste älskling ska svara.

Hoppas idag att dom inte hamnar lika mkt i utvisningsbåset som dom gjorde igår.
Och tyvärr kan jag inte se matchen idag heller :( .. Jag har ingen som kan köra & dessan skulle med sin pappa nu till sthlm eftersom vi inte hade någon skjus till östervåla.

Men iaf, så ska jag försöka fördriva tiden med att hitta en designare för jag vill ändra min design helt idag & sen lägga in nya saker som jag hittat på andra bloggar m.m , ska bli kul och se ifall jag har fått förändringar tills kvällen är kommen. Vi får väll vänta och se !

Kommentarer
Postat av: Celine

Sv: Nej, jag använder Gimp. Det är ungefär som photoshop fast gratis, och lite enklare att använda :)

2011-02-19 @ 12:55:08
URL: http://celinejaa.blogg.se/
Postat av: Sandy - Motivationsbloggen

sv: Jag kan tänka mig det (: låter som spännande upplevelser!

2011-02-19 @ 14:20:19
URL: http://sandyhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0