FÖRLÅT FÖR DÅLIGT BLOGGANDE



- Mensvärk - Jag tänkte faktiskt dissa mensvärk idag. & även lite att dom som klagar över att dom har mensvärk m.m eller hur man ska säga det. Men iaf, ni har bara det i några dagar eller en vecka men tänk på mig och dom som har det i månader och sa ha det i flera år tack vare P-staven. Jag har haft min i snart 9 månader och jag kan säga er. Det tar kål på en, jag lovar er ! Mensvärk varje dag och blöder varje dag..


+ Längtan efter Norge + OKej ni som inte vart i Norge tidigare (längre upp i landet) då har ni verkligen missat nånting måste jag säga. Det är helt underbara platser och super fin utsikt. Jag åker dit en gång varje sommar tillsammans med pappa på våran årliga bilsemester och förra året åkte älsklingen med och det ska han göra i år också!

+ Längtan efter Spanien + Jag vet jag är lite tokig av mig så jag lägger upp längtan som hissar. Men jag ska till Spanien tillsammans med två helt underbara tjejkompisar och kanske flera och det kommer bli en tjejsemester alltså INGA POJKVÄNNER FÖLJER MED & det bara är så. Får se om vi är borta en eller två veckor, hoppas på två men jag vet inte om vi kommer lyckas samla på oss pengar till två veckor. Men jag ska försöka har redan börjat på att spara pengar det har en av mina kompisar också, får se hur länge vi är borta. Men jag längtar som fan och jag hoppas att vi åker verkligen. Min längtan är enorm ska jag säga er ! =)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag lagt upp lite i bloggen, drog på en hiss och diss.
Just nu sitter älsklingen i soffan och käkar sen middag för vi somnade i sängen vid halv sex och vaknade kvart i nio. Och idag har jag inte gjort mkt jag har vart hemma och jag mår grymt illa fortfarande och har ont i huvet :( så synd om mig tkr jag faktiskt.
Nu ska jag också käka min middag och hinna med att dricka av fantan innan Toni dricker upp den.




btw: statestiken står ungefär där den brukar men vart är kommentarerna ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0