BLÖÖÖH PÅ MORGONEN

Vaknade för ungefär en timme sen av att man får en kudde i huvet av Findus och hon säger att vi har försovit oss *great* så vi kunde inte träffa Lejon på stationen vid 10:00 som vi bestämde under natten :( sad face på den men träffar henne kanske i veckan ändå om hon tar en titt förbi Sthlm, det vet jag ikke än.

Planerna för morgonen verkar gå upp och ner nu men verkar som att vi inte ska till polishuset ändå men vad vi skulle gjort där kommer inte komma upp ofentligt men för er som tror att jag har gjort ngt är helt fel!

Men nu iaf så har vi inte brottom någonstans så jag hade kunnat sova längre *suck* :( men jag måste ändå hem senare och packa. Antagligen måste jag va hemma innan brorsan och mamma åker iväg på hockeyträningen så jag kan komma in i huset.

Nu ska jag ut i köket till findus och ta en kopp kaffe :D jag vill vakna till lite mera känner mig fortfarande helt död och okontaktbar ibland !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0