BACK IN UPPSALA



Hemma i uppsala igen & nu sitter jag vid datorn medans Toni sitter bakom mig och käkar mackor som mamma nyss kom upp med på en bricka. hejsan bortskämd av MIN mamma ?

Jag sitter och läser bieber bloggarna som jag följer med andra ord 9 st, stalker eller ?
Fast nej, jag tror inte det.

Imorgon är det skola och jag längtar inte efter alla frågor om vad jag gjort i min
panna för alla kommer fortfarande på samma svar "jag vet inte!".. det är mitt svar.

Ska dra nu och fixa mig inför sängen efter jag läst klart bloggarna, men
vi hörs imorgon pusshej.

Kommentarer
Postat av: sofie <3

sv: jo da nog kommer jag ha råd! pengar löser sig alltid och det är ett år kvar så det fixar sig!

2011-02-08 @ 11:23:26
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0