AVUNDSJUK & FRUKTANSVÄRT TRÖTT CHEY

Vaknade precis av att mamma springer 10 gåner in i mitt rum
och att min brorsa står utanför rummet och spelar elgitarr GRR.

Han gör just nu iordning sig för att se
Ryssland-Tjekien & Sverige-Finland i globen tillsammans med hans hockeylag, är man lite svartsjuk eller vad ?

Dom kommer att ha sina matchtröjor på sig orange/vita
Dom kommer sitta på kortsidan
Och dom kommer ha en stor svenskflagga, kanske flera men som det står "team Uppsala hockey 97-98" på =) så ni kan ju kolla om ni ser killarna det ska iaf jag göra. Fast jag är fortfarande äckligt svartsjuk hade velat följa med och kolla på en riktigt stor hockeymatch.

Men iaf så får jag nöja mig med att dra på innebandymatch ist tillsammans med Angelica men det kommer också bli kul, det är gratis inträde bara för dom möter det sämsta laget, alltså laget som ligger sist i serien. Fast idag ska storvreta inviga sina nya matchtröjor & det ska bli spännande och se hur dom ser ut.

Nu iaf ska jag snart ta en dusch tror jag och fixa mig för att möta angelica
 kl halv 3 vid ingången på Fyrran.

Mamma är föresten ute med Smulan & vandrar, hon ser jätte liten ut när hon
bokstavlige
n kryper fram på vägen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Hej!

Det är bara bra, själv ? :)

2011-02-13 @ 12:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0